Disyorkan 2019

Pilihan Editor

Bagaimana untuk mencari pendaftaran seseorang dengan nama belakang
Kravitz Lenny: biografi, kerjaya, kehidupan peribadi
Bagaimana untuk masuk ke dalam program

Natalya Bestemyanova: biografi sukan dan kehidupan peribadi

Anonim

Natalia Bestemyanova adalah salah satu legenda skating angka Soviet. Dalam pasangan mereka dengan Andrei Bukin, dia memaparkan permulaan yang nakal, artistik. Ramai peminat atlit hebat mahu melihat mereka sebagai pasangan, bukan sahaja di atas ais, tetapi juga dalam kehidupan peribadi mereka. Walau bagaimanapun, Natalia Bestemyanova dan Andrei Bukin sentiasa kekal sebagai kawan baik dan rakan sekerja. Natalia menemui kebahagiaan peribadi dengan pemain skater terkenal lain - Igor Bobrin.

Kerjaya sukan

Natalya Bestemyanova dilahirkan di Moscow pada 6 Januari 1960. Seperti ramai bintang skating masa depan, Natasha yang berusia 5 tahun datang ke gelanggang untuk memperbaiki kesihatannya. Pada mulanya, gadis itu terlibat dalam skating tunggal di bawah bimbingan jurulatih anak-anak Antonina Kartseva. Pada usia 15 tahun, dia dilantik ke pakar terkenal Edward Pliner.

Pasangan tarian yang menjanjikan, Olga Abankina dan Andrey Bukin, juga dilatih di landasan yang sama. Tidak lama kemudian orang-orang muda jatuh cinta dan berkahwin. Ini tidak menghairankan: rakan dalam skating angka sering berkahwin dan berjaya meneruskan kerjaya sukan. Walau bagaimanapun, Olga dan Andrei memutuskan sebaliknya: isteri muda meninggalkan ais dan menumpukan dirinya kepada keluarga, dan dia terpaksa mencari pasangan baru. Pelatih Bukin, Tatiana Tarasova yang terkenal, menyaksikan seni Natasha Bestemyanova lama dahulu dan menjemputnya untuk bersama Andrei.

Pada tahun 1982, Natalia Bestemyanova dan Andrei Bukin memenangi kemenangan pertama mereka dalam kejohanan kebangsaan, dan setahun kemudian mereka menjadi juara Eropah. Pada tahun 1984, Bestemyanova dan Bukin pergi ke Sukan Olimpik di Sarajevo, yang sudah mempunyai status pemimpin pasukan kebangsaan Soviet dalam menari ais. Di sana mereka mengambil tempat kedua, kalah hanya untuk duet Inggeris yang tidak dapat ditandingi, Jane Torvill dan Christopher Dean. Dalam ulang tahun keempat Olimpik yang akan datang, Natalya Bestemyanova dan Andrey Bukin memenangi secara harfiah "semua emas di dunia." Kemunculan kerjaya sukan mereka adalah kemenangan di Olimpik di Calgary (1988). Selepas itu, para atlet mengumumkan persaraan mereka. Walau bagaimanapun, setelah meninggalkan sukan besar, Bestemyanova dan Bukin tidak meninggalkan skating angka. Pada tahun yang sama, 1988, Natalya menjadi pemain solo Theatre of Iceatures of Igor Bobrin. Setahun kemudian, rakan tetapnya menyertai beliau.

Kehidupan peribadi

Walaupun hakikatnya, bercakap di atas ais dengan Natalia Bestemyanova, Andrei Bukin dengan bahagia berkahwin, wartawan sentiasa cuba untuk menganggap romantik yang mengerikan kepada para atlet. Malah, ini tidak pernah benar. Natalia sejak zaman kanak-kanak jatuh cinta dengan tokoh skatawan yang berbakat, menawan dan artistik Igor Bobrin. Walau bagaimanapun, Bestemyanova tidak mempunyai harapan untuk timbal balik untuk masa yang lama, Bobrin telah berkahwin dan tidak memberi perhatian kepadanya sama sekali. Di samping itu, para atlet tinggal di bandar-bandar yang berlainan: Natalia - di Moscow, Igor - di Leningrad. Tetapi, seperti yang ditunjukkan masa, tidak ada halangan dan jarak untuk cinta sejati. Apabila Bobrin dan Bestemyanova membentuk pasangan komik pada persembahan demonstrasi. Dari saat itu, simpati bersama timbul di antara mereka.

Pada tahun 1983, Natalia Bestemyanova dan Igor Bobrin telah berkahwin. Tatyana Tarasova dan Andrey Bukin menjadi saksi semasa majlis perkahwinan. Hari ini, pasangan masih gembira bersama, tidak berpisah di rumah atau di Teater Miniatur Ais, yang dibuat dan diuruskan oleh Igor Bobrin.

  • Natalya Bestemyanova

Kategori Popular, Jun - 2019

Top